Toimitusehdot
Toimitusehdot
Tilauksen maksu
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa maksupalvelutarjoajia ovat Klarna ja Paytrail. Paytrailin kautta on käytettävissä kaikkien suomalaisten verkkopankkien maksupainikkeet, MobilePay, luottokortti, lasku, osamaksu ja Paypal.
Lisätietoa Paytrailista maksupalvelutarjoajana:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Toimitusmaksu
Tilauksesi on sinulla nopeudesta hieman riippuen, noin 3-5 arkipäivän sisällä tilauksesi maksusta. Emme vastaa Postin mahdollisista viiveistä.
Mikäli normaalisti varastossa oleva tuote on loppunut, saat siitä tiedon sähköpostiisi ja samalla annamme arvion milloin tilaus on toimitettavissa.
Toimituskulut:
Ilmainen toimitus Suomessa.
Posti pikkupaketti on valittavissa toimitustavaksi, mikäli tilaus on riittävän pieni. Muussa tapauksessa tilaus toimitetaan postipakettina lähimpään pakettiautomaattiin.
Tilaukset on myös mahdollista noutaa ilman toimituskuluja osoitteesta Holperinkuja 38, 04680 Hirvihaara. Tällöin noutoajankohta on sovittava erikseen sähköpostitse hello@keiki.fi.
Vaihto- ja palautusoikeus
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteillamme on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus, joka alkaa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja täysin uutta vastaavia myyntikelpoisia tuotteita niiden alkuperäisissä pakkauksissa.
Palautusoikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita.
Ilmoitathan tilauksen palautuksesta meille etukäteen sähköpostitse: hello@keiki.fi. Luomme sinulle palautuslähetyksen, jolla palautuksen voi jättää postiin tai pakettiautomaattiin. Muistathan säilyttää palautuskuitin. Asiakaspalautusten käsittelyaika on noin kaksi viikkoa, mutta pyrimme hoitamaan palautukset mahdollisimman nopeasti.
Palautuksemme on maksullinen, ja siitä veloitetaan toimitusmaksua vastaava palautuskulu (postipaketti 6,90 e). Jos olet saanut ilmaisen toimituksen, palautuskulu on 6,90 e.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä mukaan tilausnumerosi ja yhteystietosi. Vaihto saman tuotteen toiseen kokoon tai väriin yhden kerran on ilmainen. Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen tai tehdä toisen vaihdon samasta tuotteesta, voit palauttaa tilauksesi ja tehdä uuden tilauksen.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai toimituksessa on väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen hello@keiki.fi.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta tulee tehdä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli paketti on vioittunut postissa, tuotteesta tulee tehdä välittömästi reklamaatio postiin.
Mikäli haluat reklamoida tuotteen, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme hello@keiki.fi, jotta saat ohjeet reklamaatiota varten.
Muuta
Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia toimitusehtoihimme. Suosittelemme tutustumaan voimassa oleviin toimitusehtoihin ennen tilauksen tekemistä. Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti ja lisätietoja henkilötietojen käsittelystä saat sivustollamme olevasta tietosuojaselosteesta.