Leveransvillkor
Leveransvillkor
Betalning för beställningen
Produkter och deras fraktkostnader betalas vid beställningstillfället. Webbutikens betaltjänstleverantörer är Klarna och Paytrail. Genom Paytrail kan du använda betalningsknappar för alla finska nätbanker, MobilePay, kreditkort, fakturor, delbetalningar och PayPal.
Mer information om Paytrail som betaltjänstleverantör: Paytrail Oyj (organisationsnummer 2122839-7) fungerar som utförare av betalningstransaktionen och betaltjänstleverantör i samarbete med finländska banker och kreditinstitut. Paytrail Oyj kommer att visas som mottagare av betalningen på kontoutdraget eller kortfakturan och kommer att vidarebefordra betalningen till handlaren. Paytrail Oyj har en betalningsinstitutionslicens. Vid reklamationer, vänligen kontakta produktleverantören först.
Paytrail Oyj, företags-ID: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Telefon: 020 718 1830 www.paytrail.com
Leveranskostnad
Din beställning kommer att nå dig inom cirka 2-5 arbetsdagar, beroende på leveranshastigheten från betalningstillfället. Vi ansvarar inte för eventuella förseningar orsakade av Posti. Om en produkt som normalt finns i lager är slut i lager kommer du att informeras via e-post, och vi ger en uppskattning av när beställningen kan levereras.
Leveranskostnader:
- Postipaketti (postpaket) 6,90 €
- Posti kotipaketti (hemleveranspaket) 10,90 €
- Beställningar över 79 € levereras gratis inom Finland.
- Posti pikkupaketti (litet paket) kan väljas som leveranssätt om beställningen är tillräckligt liten. I annat fall kommer beställningen att levereras som ett postpaket till närmaste paketskåp.
Beställningar kan även hämtas utan fraktkostnad från Holperinkuja 38, 04680 Hirvihaara. I så fall måste hämtningstiden ordnas i förväg via e-post på hello@keiki.fi .
Bytes- och returpolicy
Produkter som beställs från webbutiken har 14 dagars retur- och bytesrätt från och med mottagandet av beställningen. Returrätten gäller endast oanvända och helt nya, återförsäljningsbara produkter i originalförpackning. Returrätten gäller inte öppnade hygienprodukter. Vänligen meddela oss i förväg om returen av beställningen via e-post: hello@keiki.fi . Vi skapar en returförsändelse åt dig, som du kan lämna på posten eller paketskåpet. Kom ihåg att spara returkvittot. Handläggningstiden för kundreturer är cirka två veckor, men vi strävar efter att hantera returer så snabbt som möjligt.
Returer tillkommer en avgift motsvarande fraktkostnaden (småpaket 3,90 € och postpaket 6,90 €). Om du fått fri leverans är returavgiften 6,90 €. När du returnerar en levererad beställning, vänligen ange ditt ordernummer och kontaktinformation. Byte mot en annan storlek eller färg på samma produkt är gratis en gång. Om du vill byta mot en annan produkt eller göra ett andra byte av samma produkt kan du returnera din beställning och lägga en ny.
Problemsituationer
Om en produkt försvinner under transporten, skadas, eller om fel produkt levereras, måste kunden omedelbart meddela oss på hello@keiki.fi . Anmälan om felaktig leverans eller en defekt produkt ska göras inom 14 dagar från mottagandet av produkten. Om paketet är skadat i posten ska en omedelbar reklamation göras till posten. Om du vill lämna in ett klagomål på produkten, vänligen kontakta vår kundtjänst på hello@keiki.fi för instruktioner om hur du går vidare med klagomålet.
Övrig
Vi förbehåller oss rätten att göra ändringar i våra leveransvillkor. Vi rekommenderar att du bekantar dig med de aktuella leveransvillkoren innan du gör en beställning. Vi hanterar alla kunduppgifter helt konfidentiellt och mer information om behandlingen av personuppgifter finns i integritetspolicyn på vår hemsida.