Hoppa till innehållet

Varukorg

Din varukorg är tom

Leveransvillkor

Leveransvillkor
Betalning vid beställning
Produkterna och deras porto betalas vid beställning. Betaltjänstleverantörer i nätbutiken är Klarna och Paytrail. Via Paytrail är alla finska nätbankers betalknappar, MobilePay, kreditkort, faktura, delbetalning och Paypal tillgängliga.
Mer information om Paytrail som betaltjänstleverantör: Paytrail Oyj (2122839-7) fungerar som leverantör av betalningsförmedlingstjänster och i samarbete med finska banker och kreditinstitut. Paytrail Oyj syns som mottagare av betalningen på kontoutdraget eller kortfakturan och förmedlar betalningen till försäljaren. Paytrail Oyj har en licens som betalningsinstitut. Vid reklamationer ber vi dig att först kontakta leverantören av produkten.
Paytrail Oyj, företags-ID: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Telefon: 020 718 1830 www.paytrail.com

Avgift för leverans
Beroende på hastighet kommer du att ha din beställning inom cirka 2-5 arbetsdagar från betalningen av din beställning. Vi ansvarar inte för Postis eventuella förseningar. Om den produkt som normalt finns i lager är slut i lager får du ett meddelande i din e-post och samtidigt ger vi dig en uppskattning av när beställningen kan levereras.

Fraktkostnader:
Posti-paket 6,90 € och Posti Home-paket 10,90 €, leverans till EU-länder 12,90 €. Vi levererar beställningar över 79 € kostnadsfritt till Finland och EU-länder. Posti småpaket kan väljas som leveranssätt om beställningen är tillräckligt liten. I annat fall levereras beställningen som postpaket till närmaste paketautomat. Det är också möjligt att hämta beställningar utan leveranskostnader från adressen Holperinkuja 38, 04680 Hirvihaara. I detta fall måste upphämtningstiden avtalas separat genom att skicka ett e-postmeddelande till hello@keiki.fi.

Retur- och utbytespolicy
Våra produkter som beställs från onlinebutiken har 14 dagars retur- och bytesrätt, som börjar när beställningen tas emot. Returrätten gäller endast oanvända och helt nya, säljbara produkter i originalförpackning. Returrätten gäller inte öppnade hygienprodukter. Vänligen meddela oss i förväg om du returnerar beställningen via e-post: hello@keiki.fi. Vi skapar en returförsändelse åt dig, med vilken du kan lämna returen på postkontoret eller paketautomaten. Kom ihåg att spara returkvittot. Behandlingstiden för kundreturer är cirka två veckor, men vi strävar efter att behandla returer så snabbt som möjligt. Vår retur är avgiftsbelagd och en returavgift som motsvarar leveransavgiften debiteras (småpaket 3,90 e och postpaket 6,90 e). Om du har fått gratis leverans är returkostnaden 6,90 e. När du returnerar en levererad beställning, inkludera ditt beställningsnummer och kontaktinformation. Att byta samma produkt till en annan storlek eller färg en gång är gratis. Om du vill byta till en annan produkt eller göra ett nytt byte för samma produkt kan du returnera din beställning och göra en ny beställning.

Situationer med problem
Om produkten tappas bort under transporten, skadas eller fel produkt levereras måste kunden omedelbart rapportera felet till hello@keiki.fi. Anmälan om felleverans eller defekt produkt måste göras inom 14 dagar från det att produkten mottagits. Om paketet skadas på posten måste en reklamation av produkten göras till postkontoret omedelbart. Om du vill reklamera produkten, vänligen kontakta vår kundtjänst på hello@keiki.fi för att få instruktioner om hur du gör en reklamation. Ändring Vi förbehåller oss rätten att göra ändringar i våra leveransvillkor. Vi rekommenderar att du bekantar dig med de gällande leveransvillkoren innan du gör en beställning. Vi behandlar alla kunduppgifter helt konfidentiellt, och du hittar mer information om behandlingen av personuppgifter i sekretesspolicyn på vår webbplats.